יום שני, 8 באוגוסט 2011

5 דרכים כדי להרוויח כסף באינטרנט

המון אנשים מעוניינים ורוצים לדעת איך לעשות כסף באינטרנט. איך להרוויח כסף באינטרנט ומה צריך לעשות בשביל זה. יש אנשים שהצליחו ומצליחים לעשות המון כסף באינטרנט מיום ליום. אני יודע שגם אתה שקורא את הפוסט הזה הגעת לכאן כדי לדעת איך עושים את זה, אז לכן אני אגלה לך את הסוד. אבל לפני אני רוצה שתקרא את 2 המשפטים הבאים אשר יתנו לך הבנה בנושא.

להרוויח כסף באינטרנט זה קל !
אפשר לעשות המון כסף באינטרנט ומהר !

נשמע מעניין ?
זה לא נכון, ולהרוויח כסף באינטרנט זה לא קל, ואי אפשר לעשות כסף מהיר. סיפורים דומים לזה מתחדשים מיום ליום, שאפשר לעשות מיליונים בלילה אחד וכו'… עזבו אותכם שטויות. לעשות כסף באינטרנט זה לא קל ואף פעם גם לא היה קל, ובטח שלא מהר ולא בתוך לילה אחד. כדי להרוויח כסף באינטרנט עליך להשקיע המון מעצמך כדי ללמוד ולהבין את הכלים העומדים לרשותך לשווק באינטרנט. כמובן עליך להתמודד מול תחרות עצומה שנמצא באינטרנט. התחרות גדלה מדקה לדקה ועליך תמיד לחשוב על דרכים יצירתיים לשווק. כמובן כל זה נחמד לשמוע אבל מאיפה להתחיל, ומה לעשות כדי להרוויח כסף באינטרנט זו השאלה העיקרית. אז כעת אני אציין 5 דרכים כדי להרוויח כסף באינטרנט.



1) כדי להרוויח כסף באינטרנט באפשרותך להשתמש בתוכניות שותפים (Affiliate) – כדי לדעת מה זה תוכניות שותפים, באפשרותך לקראו בפוסט הבא: "מה זה תוכניות שותפים". עליך להירשם לתוכניות אלה ולבחור לעצמך מוצר אשר מדבר אליך ואתה חושב שביכולתך לשווק אותו. כמובן מחוץ מהמוצר או השירות שאתה בוחר לשווק עליך לעשות מחקר שוק ולראות מה הרמה של המתחרים שלך, מה הדרישה למוצר והאם כדאי לך ללכת על זה.
2) לעשות כסף ב-Ebay. אתה לא צריך למכור מוצרים, או לפתוח חנות באיביי כדי לעשות כסף דרכה. כמובן אתה יכול לעשות כך, אבל אתה יכול גם להשתמש בתוכניות שותפים של איביי. אתה יכול להפנות גולשים לאתר כדי לבצע רכישה של מוצרים, ולקבל עמלות על כל קניה שהם עושים.
3) לעשות כסף באינטרנט על ידי פתיחת בלוגים נישתיים – פתח לעצמך בלוג חינמי או באפשרותך להתקין מערכת בלוגים בשרת שלך, ולהכניס בו תוכן ממוקד לשירות או למוצרים שלך. או להפך להכניס בו מידע אשר מספק מידע לגולש ומקדם בו פרסומות כדי להרוויח כסף מהם.
4) לעשות כסף באינטרנט על ידי כתיבת תכנים – הרבה בעלי אתרים וחברות מחפשים אנשים וכתבים שמוכנים לרשום עבורם כתבות ותוכן לאתרים שלהם בנושאים ממוקדים. אם אתה יכול לכתוב כתבות על מגוון נושאים, באפשרותך לעבוד מול חברות ובעלי אתרים, שיזמינו ממך כתבות לאתרים שלהם ולעשות מזה כסף. כמה מילים לגבי כתבות בעברית: כתבות בעברית עולות הרבה יותר כסף לעומת כתבות באנגלית שאפשר להזמין מחו"ל באמצעות האינטרנט, ללא סיבה מוצדקת (לדעתי). אם כתבה באנגלית בגודל של 700 מילים יכולה לעלות 9 דולר בחו"ל, בארץ כתבות בעברית עולות בין 90 ל-150 שקלים, ללא מע"ם. רוצים לדעת את הסיבה ?
אין !
כל אחד קובע לעצמו מחיר וכך זה עובד.
5) פרסום באינטרנט – במידה ויש לך עסק, באפשרותך לפרסם באינטרנט אשר יביא לך לקוחות פוטנציאלים חדשים. פרסום באינטרנט אני מתכוון בראש ובראשונה בגוגל אדוורדס. פרסום ב-Google Adwords הוא לא עסק פשוט, ועדיף לקחת מומחה או לפחות להתייעץ עם מישהו שכן מבין בפרסום באמצעות אדוורדס, כדי למנוע מעצמך הפסדים כספיים בגלל חוסר ידע.

אין תגובות: